۱۵ شهریور ۱۳۹۲، ۱۳:۵۷

حجت الاسلام كوثري:

تامين امنيت اسراييل هدف اصلي تهاجم به سوريه است

تامين امنيت اسراييل هدف اصلي تهاجم به سوريه است

شيروان - خبرگزاري مهر: امام جمعه شيروان با اشاره به افزايش احتمال تهاجم نظامي آمريكا و هم پيمانان غربي و عربي اين كشور به دولت سوريه گفت: هدف اصلي اين تهاجم تامين امنيت اسراييل است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسين كوثري در خطبه هاي نماز عبادي سياسي جمعه اين هفته مركز شهرستان شيروان كه در محل مصلي شهر شيروان برگزار شد، با اشاره به سالروز ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختران، عنوان كرد: حرم مطهر حضرت معصومه(س) نه تنها ملجاء و حرمت بخش به شيعيان است، بلكه حرم اهل بيت(ع) نيز محسوب مي شود كه در كنار فرهنگ قم، حرمت دين و ائمه را نيز پاسداري مي كند.

وي همچنين به پنجم ذي القعده و روز تجليل از امامزادگان و بقاع متبركه نيز پرداخت و اظهار داشت: امامزادگان در واقع تابلوهاي راه سعادت شيعيان و نشانگر فرهنگ ولايت در جامعه هستند.

خطيب نماز جمعه شيروان در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به وقايع اخير در كشور سوريه، جنگ طلبي آمريكا در منطقه خاورميانه را محكوم كرد و افزود: آمريكا به بهانه به كار گيري سلاح هاي شيمايي مي خواهد با تهاجم به سوريه، به محور مقاومت در منطقه ضربه بزند و امنيت اسراييل را تامين كند.

وي با بيان اين كه ديگر حناي آمريكا رنگي ندارد و زمان دروغ پردازي و فريب كاري او به سر آمده است، تصريح كرد: آمريكا و هم پيمانان غربي و عربي اين كشور بدانند كه با تهاجم به سوريه، آتشي بر خواهند افروخت كه خود نيز در ميان آن مي سوزند.

رييس شوراي فرهنگ عمومي شيروان با بيان اين كه آمريكا خود را كدخداي جهان مي داند و بايد اين باور را از آنها گرفت، اضافه كرد: لازم است با مقاومت در برابر خواسته هاي آمريكا به او فهماند كه امروز دنيا حول محور بيداري اسلامي و مقاومت مي چرخد و اين ملت ها هستند كه سرنوشت و آينده خود را رقم مي زنند.

حجت الاسلام كوثري عنوان كرد: در مورد مسئله سوريه نيز بدون ترديد تيرهاي آمريكا و هم پيمانان وي كمانه خواهد كرد و به سوي خود آنها باز مي گردد.

وي در ادامه با اشاره به بيانات مقام معظم رهبري، عنوان كرد: بنا به رهنمودهاي رهبري، توجه به آرمان ها، كلان نگري و واقع بيني مي تواند ما را در اين شرايط حساس پيروز ميدان گرداند و تنها راه پيروزي و غلبه بر مشكلات موجود نيز دميدن در موج بيداري اسلامي، مقاومت بر روي اصول و ادامه راه امام و شهدا است.

حجت الاسلام كوثري در پايان همچنين با گراميداشت ياد و خاطره شهداي هفدهم شهريور در ميدان ژاله تهران، تصريح كرد: شهيداني كه در اين روز در مقابل مسلسل هاي دشمن و رژيم سفاك پهلوي مورد حمايت آمريكا سينه سپر كردند، درس بزرگ مقاومت را به مردم آموختند.

 

 

کد خبر 2129950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha